Faselis is een managementplatform voor mediarelaties dat gebaseerd is op cloudtechnologie. Dit systeem is speciaal ontworpen om tegemoet te komen aan de dagelijkse behoeften van PR-professionals. Faselis bespaart u tijd en geld en stelt u in staat om binnen enkele minuten honderden bijlagen, zoals afbeeldingen en video’s van hoge kwaliteit en grote documenten, aan journalisten te sturen met uw naam als afzender in de e-mail. Faselis stelt geen limieten aan het aantal persberichten dat u kunt verzenden, het aantal e-mailadressen waarnaar u persberichten kunt sturen, of het aantal bestanden (afbeeldingen, video’s of documenten) dat u aan persberichten kunt toevoegen.

De database van Faselis wordt dagelijks geüpdatet, zodat u altijd binnen enkele seconden de actuele contactinformatie van mediagroepen, journalisten en influencers kunt oproepen.

Gebruik de vooropgestelde verzendlijsten in Faselis waarin contacten van meer dan 200 titels (techniek, gezondheid, fitness, transport, etc.) zijn opgenomen. Of stel uw eigen privé-verzendlijsten samen. De automatische updatefunctie zorgt dat ook uw eigen lijsten altijd up-to-date zijn.

Het meest innovatieve en handige aspect van Faselis is de overzichtelijke merkstructuur.

Creëer merken van uw klanten in Faselis en autoriseer verantwoordelijke teamleden om het merk te beheren en verbeter de efficiëntie van uw team. Geautoriseerde teamleden hebben altijd toegang tot alle informatie, zoals verzendrapporten of reeds verzonden persberichten en -uitnodigingen.

Perfecte timing

Plan vooraf de data en tijden van uw verzendingen voor maximale impact en bereik. Naar maandbladen verzendt u bijvoorbeeld de 14de, weekbladen de 25ste en dagbladen de 30ste. Faselis regelt het allemaal en stuurt het persbericht naar de juiste journalist en influencer op het juiste tijdstip.

Faselis biedt een uniek en krachtig platform voor uitnodigingen van persconferenties.

Journalisten kunnen in één klik antwoorden op persuitnodigingen. Verspil geen tijd meer aan vervolgtelefoontjes en stel de aanwezigheidslijst binnen een mum van tijd op.

Meet Faselis

Faselis is ontwikkeld door een team PR-professionals die zagen dat er behoefte was aan een innovatief, intuïtief en extreem krachtig PR-platform zonder de hoge kosten en beperkingen van traditionele PR-platformen. Zij ontwierpen een compleet nieuw platform dat sterk gefocust is op de PR-mensen die de persberichten verzenden EN de journalisten en influencers die het persbericht ontvangen. Door aandacht te besteden aan de gebruiksvriendelijkheid voor journalisten en influencers verbetert het Faselis-platform de responsiviteit, het engagement en de relatieverhoudingen.

Door gebruik te maken van innovatieve technologie is Faselis een krachtig en uniek PR-platform op de markt. Het hoofdkantoor van Faselis ligt in Silicon Valley, het kloppend hart van technologische innovaties.

Aydin Sun
CEO

Voormalig ontwikkelaar, journalist en PR-professional. Aydin brengt de visie in kaart en is de sturende kracht achter Faselis.

Emek Tuzun
CTO

Software engineer. Emek is verantwoordelijk voor het team dat de high-end technologie van Faselis beheert.

De Nederlandse Partners van Media Info Groep
Mark Reisz
Partner (Netherlands)

Mark Reisz is de tweede generatie binnen familiebedrijf Media Info Groep en grondlegger van de huidige technische structuur. Hij is nauw betrokken bij de kwaliteit van de dienstverlening en technologische ontwikkeling van het bedrijf.

Leo De Lange
Directeur (Netherlands)

Leo de Lange is bij Media Info Groep eindverantwoordelijk voor de buitendienst, marketing en communicatie. Hij is een expert in complexe monitoringvraagstukken en heeft met ruim 12 jaar ervaring in de media een diepgaande kennis van de markt.